Kongsi Link Korang!

Wednesday 5 October 2011

Keluaran Terbaru Toyolta, Mampu Dimiliki Seluruh Rakyat Malaysia!!

Pening memilih kereta yang terbaik untuk di miliki???!!! kami ada jawapannya…Toyolta dengan kerjasama syarikat Selipar Cap Cikgu Marzuki telah berjaya membawa masuk ke Malaysia model kereta terbaru yang anda mampu miliki!!! Murah!! Menarik!!dan Rangup!!!
Akan di lancarkan tak lama lagi!!! tempahan di buka sekarang!!! yahuuuu!!



Tuan-tuan dan puan-puan…lihatlah keanggunan warna merah yang menarik dan mempersona! dengan bumper rekaan penuh dinamik….rim aloi yang gagah,pasti membuatkan mata nada tertawan…

Ciri-cirinya yang halus membuatkan anda tiada masalah untuk meletakkannya di mana-mana…waima di tepi-tepi kaki lima dan di atas divider…

WOW! rekabentuk lampu belakang yang kemas dan unggul..di reka khas dan di inspirasi dari rekaan kereta di dalam filem fast 2 furios…..jangan terkejut,tayar yang senget itu memang di reka khas untuk ciri-ciri keselamatan dan untuk tarikan graviti…!

Yang paling menarik tentang kereta ini,enjin kuasa turbo evo dvvt dual band!!dengan isian minyak penuh RM10 sahaja..! sungguh menjimatkan! di samping minyak tuti RM 12! itupun boleh tawar lagi..!
dengan ciri-ciri tahan lasak dan tahan maki..kereta ini memang sesuai untuk seisi rumah untuk memiliki!!
jom tempah sekarang sebelum kehabisan!! dapatkan percuma minyak tuti cap kuda laut…!
errrkkk…jangan maraaa aaaaarrrrr….hehehehehe… 
By: bardbahtiar
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment